duminică, 10 aprilie 2011

Sper,traiesc,visez,"respir  iubire,mananc iubire,va dau la toti si va molipsesc".Am doar şaispe' ani,vise multe,rad zgomotos.Am putini prieteni dar sunt cei mai buni.Imi place echilibrul,sunt balanta.Sunt banala,normala,nu am nimic special,nici fizic si nici moral.Poate doar interesul pentru cultura altora.Nu am iubit niciodata,poate am avut senzatia de "placut"...Uneori sunt rea,alteori prea naiva.Imi cer scuze prea des,chiar si cand nu trebuie.M-a invatat mama ce e ala bun simt.Deseori iert dar sunt si de neinduplecat.Rar sunt nepasatoare.Daca as avea un caine l-as chema Păcăneaţă.
Dorinte?Mult prea multe,insa cele mai importante ar fi sa fiu o femeie de succes,cu o cariera stralucita,o masinuta rosie si o esarfa verde la gat.Dar cine nu-si doreste asta?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu